FÄRDIGKAOSAT!

Hurra, jag får vara kvar på skolbiblioteket! Nu är det färdigkaosat för den här gången, har gått och krisat i en månad och är så oerhört lättad! Då kan jag nog snart andas som vanligt igen, och bli av med den otäcka orosbollen i huvudet. Phu! Jag vet inte hur det går till för det fanns inga pengar, men rektorn har fixat nånting med AF rehab. Jag tror att mitt sjukintyg på att det är en risk för mig att byta arbetsplats är en stor anledning. Nu får jag ett halvår i taget och tänker fortsätta hänga kvar med min enorma envishet. Jag tror faktiskt att det är meningen att hela familjen Svensson ska vara på gymnasiet. Nu kan jag lugnt fortsätta att vara halvgalen och jobba halvtid. Jiiiiih!


Kommentarer
Postat av: sara

Grattis Ylva! Vilken lättnad, tror säkert det kommer gå bra framöver också.

2005-12-09 @ 15:13:14
Postat av: Helena

Jiiiiih!!!
Lås fast dig vid skrivbordet när det börjar närma sig nästa halvår...

2005-12-13 @ 00:45:37
URL: http://www.kitten-tikka.co.uk/blog.html
Postat av: Ylva

Sara. Tack! Ja, nu får det ha ordnat sig för lång tid framöver. Hoppas du får jobb närmare ditt nya hem sen.

Helena. Ja, jag har jobb ett år framåt men först till juni så jag får sommarlov. De ska inte kunna finta bort mig en gång till!

2005-12-13 @ 21:05:28
URL: http://yfronten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0