Fylleblogga lite

Nu är det lördagkväll och jag ska snart gå ut och satsa på att bli kung i baren. Har grundat hemma med rödvin så det inte ska bli så dyrt ute.

Idag stod jag utomhus och vaktade ett stort bål. Det var dags att ställa sig längre bort när jag kände att jag började lukta popcorn... Sen gick jag in och lade mina handskar på kaminen tills det luktade bränt. Jag har också sandpapprat fönsterlister och hållit i takpapp så jag har gjort lite nytta idag.

Såg idolfinalen på TV igår och blev besviken över att inte Sebastian vann. Ja, ja, jag har röstat på Måns förut för att han var söt, men nu tyckte jag faktiskt att Sebastian var den som sjöng bäst. Förresten har han blivit väldigt charmig under seriens gång. Först tyckte jag han såg ut som en blek och glåmig engelsman, (inget ont om engelsmän, jag har en vacker halvengelsk man hemma och brukar gilla de långa, smala, mörka och bleka killarna där) men på slutet har de nog stajlat upp honom ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0