Otäcka rådjur

Som tur var varnade sambon mig idag för att det brukar finnas rådjur på vägen till stugan, så jag tänkte på det. När jag kom körande vid kalhygget där de brukar hålla till hoppade det upp ett på vägen. Jag hann bromsa men det var väldigt nära att jag körde på det. Blev så uppskakad så jag körde femtio resten av vägen och missade en avfart så jag fick åka till Södra Ljunga och vända. Jag som åker den här vägen flera gånger i veckan! När jag skulle hem från stugan hade jag glömt var backen sitter på bilen. Fick tända lampan och kolla på växelspaken. Det är ruggigt vad hjärndöd jag kan bli. Jag ska inte mörkerköra över huvud taget, men nu var jag tvungen att åka ut och mata djuren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0