Glömde pojkvännen hemma

Nu har jag slagit nytt rekord i förvirring! Jag och sambon skulle flyga till Östersund och gå på Storsjöyran. På Växjö flygplats, en halvtimme innan vi skulle kliva på planet, undrade sambon om jag var säker på att vi bara skulle ha en biljett. Jag hade lyckats köpa en e-biljett till mig själv men inte till honom! Är helt hundra på att jag sa på resebyrån att vi skulle ha två biljetter. Jag är inte så hemma i det här elektroniska samhället utan vill ha papper i handen. Som tur var lyckades sambon fixa så han fick åka tåg i stället. Phu! Hur som helst var det en rolig yra med massa människor och bra musik.

Kommentarer
Postat av: Sia

Hahahaha, det kanske var en freudiansk felhandling?? ;) Vad kul. Jag höll på att garva ihjäl mig när jag såg din "annons" på Bloggportalen: "Jag är inne i en period där jag tycker att jag är skitrolig." det var så himla härligt. :)

2005-08-12 @ 17:19:35
URL: http://murkla.webblogg.se
Postat av: edit

flummigt...xP................................

2010-03-21 @ 15:56:29
URL: http://editperfectlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0