Ljusa hår och mörka bryn

Förra inlägget ser märkligt ut, här kommer ett nytt försök.

Det lät illa det jag skrev sist om att jag vill sitta på stranden och titta på bleka smala män. Jag har faktiskt en alldeles utmärkt vacker fästman som kommer att vara med mig på stranden i Southend. Det är alltid kul att titta på folk, särskilt när man är utomlands, var nog mest vad jag menade. Jag är hjälplöst fascinerad av ljust hår och mörka bryn, det är ju så läckert! Ja, min kille får en gullig ljus lugg på sommaren och har såklart fantastiskt långa mörka fransar, som varje tjej borde avundas, och mörka fina bryn. Det man inte har fått naturligt får man försöka fixa på konstgjord väg. Själv har jag blondsprejat håret och färgat fransar och bryn kolsvarta.

Nu kommer jag att vara borta från bloggen några dagar. Imorgon bär det av mot Östersund och Storsjöyran, tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0