Minibar

Dagens stora rubrik i Smålänningen är "Missbrukare fick rum med minibar". Tre missbrukare blev hemlösa efter en brand förra veckan och fick bo på hotell en natt. Ingen hade tänkt på att rummen hade minibar... Aj, så klumpigt! Gissa om de tömdes snabbt. Det får mig att tänka på när jag var och handlade med brorsan och hans son i fredags. Det gick inte att ta sig förbi godishyllan med 2 1/2-åringen. Han limmade fast sig själv vid en hylla, utan att skrika, liksom bara som en protestauktion. Jag ringde min bror som var i en annan del av affären, men precis när han skulle komma och rädda mig blev det fart på ungen som plötsligt sprang iväg. Man ska inte låta mig vara barnvakt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0