Om att vänta på telefon

Mobilen är en fantastisk uppfinning och särskilt sms för såna som mig med telefonskräck. Har plötsligt en väldig massa messande för mig. Idag väntade jag på att en kompis som är i stan på besök skulle höra av sig om vad man kan hitta på här en lördagkväll. Då ringde det en kvinna som undrade om jag hade bocken kvar. Jodå, sambon stod fortfarande ute i ladan... Hon har lånat getabocken förr och parat med sin lilla söta getflicka och nu vill hon göra det igen. Visserligen är Bilbo lite lam i bakbenen men han ska nog klara av att föröka sig. Vi har kastat in ett får till honom för att han ska vara nöjd. Han har matstrejkat några dagar, det kanske var för att han inte ville vara ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0