Robyn i Ljungby

Jag var och såg Robyn på Garvaren här i Ljungby i lördags. Inte för att jag gillar henne jättemycket men jag brukar gå om det händer nåt i stan. Jag tycker om några låtar jag hört från nya plattan, som Be mine. Tyvärr är det lite jobbigt att gå på Garvaren för att det är 18-årsgräns och jag vill inte göra bort mig inför alla gymnasieelever. Det är säkert meningen att jag ska föregå med gott exempel och det har jag inte alltid lust med. Men egentligen, har en skolbibliotekarie samma ansvar som en lärare att vara ett gott föredöme för eleverna? Jag tycker inte det, men det innebär nog inte att jag kan vara hur svinig som helst. Jag och min kompis, som närmar sig 40, tyckte att det var väldigt mycket smått ute så vi gick när konserten var slut. Tyvärr hade jag på mig ett par klackstövlar så jag hade skitont i fötterna (sambon tyckte inte att jag skulle gå ut med mina röda gummistövlar, vilket jag visst tyckte att jag skulle kunna göra eftersom det faktiskt regnade) och kunde inte dansa. Annars hade det varit kul för de spelar bra musik där. Robyn var förresten bra, hon är väldigt duktig på det hon gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0