Spring-i-dörrar-fars

Jag brukar inte gilla sånt som fars, revy, buskis och den sortens humor men idag hade jag illa roligt. Tycker fortfarande att jag är skojig trots all misär. Reste mig upp mitt under pågående skolbiblioteksnätverksträff och sa att jag måste gå för att jag skulle hämta en get. Vi visade vägen till Runkarp för det är svårt att förklara vart det ligger. Där avlämnades getflickan som är svart och vit och alldeles söt. Sen började hon springa ut och in helt vettskrämd för stora hemska bocken... Till helgen ska vi stänga in dem så att de inte har nån chans att smita ifrån varandra längre.


Kommentarer
Postat av: Maria

Snacka om giltigt förfall för att slippa möten *s* Se om de får till några killingar sedan, det funkade ju sist?
Lasse är kanske en sån som vill titta på bilar hela tiden? fast just nu vill han egentligen ha en bättre bil att pendla med. Jag säger att jag inte vill överge ferrarin...

2005-11-16 @ 07:42:51
URL: http://www.morellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0