Tröttig

Idag har jag inte varit lika uppseendeväckande på jobbet som igår. De kunde gott ha haft med mig i tidningen ordentligt, kan meddela att man ser min rygg och en fantastisk pälsboa på sidan nio i dagens Smålänningen. Snart undrar de nog vad jag är utklädd till med mina svarta ringar under ögonen, som jag gegglar över med täckstift varje morgon. Aldrig får man sova! En kompis säger att man kan få hjärnskador om man inte sover och det tror jag nog. Man känner sig inte vidare snabb och listig om man aldrig är utsövd. Jag fattar inte hur småbarnsföräldrar överlever! Jag blir supergrinig om jag inte får sova, helst tolv timmar i sträck, men det var länge sen jag kunde göra det.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag vill inte rekommendera dig att äta ännu mer piller, MEN om du knappt sover, kan du inte få nåt mot det?

2005-11-20 @ 22:10:33
URL: http://www.kitten-tikka.co.uk/blog.html
Postat av: Ylva

Helena. Jodå, jag tar sömntabletter (+ antidepressiva)och de gör att jag somnar, men så vaknar jag igen flera gånger mitt i natten. Kalle försöker trötta ut mig med rödvin ibland men jag blir liksom pigg och upphetsad av det...

2005-11-21 @ 15:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0