Internationella kläddagen

Idag har jag på mig egenimporterade kläder; jeans från Spanien (visserligen H&M men ändå), topp från Thailand och bälte från England. Eftersom thailändarna är små så är deras large irriterande pyttiga. Jag får väl se om jag får klagomål på jobbet igen, för att jag visar för mycket mage. Tycker att man ska vara ganska pryd för att störa sig på att se nån cm hud runt midjan och försöker ändra på schablonbilden av bibliotekarien som äldre sur tant med glasögon och håret i knut.

Kommentarer
Postat av: Maria

Dessutom skall kunderna vara glada att man inte är lika sura som de själva är´vissa gånger. Haft ett riktigt bottennapp idag.... Gläh! för sånna surkukar!

2005-10-07 @ 17:45:27
Postat av: Ylva

Maria. Kunderna, i mitt fall eleverna, ska vara glada att man inte säger surkukar TILL dem!

2005-10-07 @ 18:00:26
URL: http://yfronten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0