Kändispoäng

Jag har träffat en kille som inte alls är lika kändiskåt som jag men som har fantastiska kändispoäng! Han råkade hamna på ett party på en båt i Borgholm och ägaren var en av killarna i Ace of Bace. Eftersom han vägrar att komma ihåg några namn så vet jag inte vem det var, men han var blond.

Han brukar prata med Fredrik Ljungberg på somrarna i Halmstad. Jag skulle också gärna se honom på stranden i Tylö. Fast han sa att det är lite jobbigt för det blir så mycket folk runt omkring och så tror de att han också är känd. Se där ett problem. Gör kalsongreklam, du också, tyckte jag...

Kommentarer
Postat av: Elon

Hej! Ace of Base-killen var nog Jonas, han med näsan. Han hade egen båt och (svartbygge-)brygga i Göteborg förr om åren om jag inte minns fel.

2005-10-18 @ 10:12:54
Postat av: Ylva

Jag vet inte vem det var. Det är så lätt att byta hårfärg och de är så snorrika så de har säkert många båtar var...

2005-10-18 @ 10:27:14
URL: http://yfronten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0