Nordentema

Jag tycker om när jag gör minst två saker på samma tema så att det verkar som att jag är strukturerad. Nu har jag Nordentema. 1. Har skickat iväg sambon till Oslo över helgen. Tyvärr var det så att han blev beordrad att åka dit och jobba. Problemet med att vara servicetekniker är att man ibland blir tvungen att resa. Jag lever med en kille som jobbar som resande och inte vill resa...  2. Har spelat in ett blandband med mest nordisk musik till en nätkontakt (hej Dan!) och det lät himla dumt när jag försökte förklara det för sambon. -Raggar du på nätet?, undrade han, men det gör jag ju inte. Jag bara tycker det är kul att komma i kontakt med nya människor och det gör man sannerligen med bloggandet. 3. Ska skriva till en norsk brevvän i helgen. 4. Läser en novellsamling på danska.

Kommentarer
Postat av: Gnosan

www.tobiasnilsson.som

mvh Gnosan!

2005-10-07 @ 20:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0