Sval och elegant

Alla vackra tjejer som går omkring och ser fina ut hela tiden, hur gör man? Jag antar att det ligger en del jobb bakom, men jag fattar verkligen inte hur man bär sig åt för att hålla sig snygg. Jag försöker vara "sval och elegant" ibland men det spårar ur rätt snabbt. Igår tyckte jag själv att jag var rätt fin i kjol och en vit randig blus som jag köpte svindyrt i London för två år sen och knappt har använt. Jaha, sen åt jag tomatiserade räkor med hela kroppen... På vägen hem regnade det så då blev det mascara på fina blusen. Undrar hur jag ska få den ren igen.

Kommentarer
Postat av: Maria

om du kommer på hemligheten så berätta för mig, jag fattar inte hur man kan se prydlig ut flera timmar i sträck...

2005-10-22 @ 11:20:42
Postat av: Sia

Stackars Ylva!! Jag undrar också hur man gör. Jag är totalt o-hipp på alla sätt!:)

2005-10-22 @ 13:06:33
URL: http://bifrost.webblogg.se
Postat av: Ylva

Maria. Hm, till att börja med ska man säkert stryka sina kläder, sminka sig och inte anstränga sig så man blir svettig.

Sia. Det är rätt skönt att vara ohipp. Blusen är nästan ren nu förresten. Det är nog bara om man vet om det som man kan skåda resterna av mitt förlovningsfirande...

2005-10-22 @ 22:51:01
Postat av: Helena

Nej man undrar ju vad de har för tricks, tjejerna som ser nysminkade, fräscha och och prydliga ut sent på eftermiddan, när man själv har flottigt hår, röd blank näsa och skrynkliga kläder (Hur välstrukna de än var till att börja med) redan när man anländer till jobbet på morgonen.

2005-10-26 @ 23:49:39
URL: http://www.kitten-tikka.co.uk/blog.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0