Att fastra

Jag ska snart bli faster igen till en pojke som troligen ska heta Ivar. Det var inte meningen att de skulle få veta vad det blir i förväg, men så var min svägerska på ultraljud för att se att det var en normalstor bebis och inte en sån jätte som den förra (Leo vägde 5,2 kg när han föddes!) . Ultraljudskötaren, eller vad det heter, sa att om hon inte ville veta vad det var för sort så skulle hon inte titta, men det ville hon såklart och då syntes det lite väl tydligt att det var en med pung. Han ska titta ut i slutet av september, spännande!

Kommentarer
Postat av: Sia

Åååhh! vad härligt! jag hoppas att jag ska få fastra jag också så småningom här!:D Fast jag mostrar lite så länge!;D Men man kan ju inte fastra och mostra för mycket!:D Grattiskramar!

2005-09-17 @ 21:35:44
URL: http://murkla.webblogg.se
Postat av: Ylva

Sia. Hur många syskon har du? Jag har en bror som bor i Stockholm så jag träffar inte hans familj så ofta. Tycker det är alldeles utmärkt att fastra eftersom jag är för feg för att vilja ha barn själv.

2005-09-18 @ 11:39:17
URL: http://yfronten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0