På cykeläventyr

Idag skulle jag och sambon ut och cykla en sväng eftersom det var så fint väder. Extremt varmt med +18 sent i september (Ha, så fick jag använda uttrycket "sent i september", en skiva med Ratata från 1985 när Mauro var sååå snygg). Vi svängde av från den tänkta rutten ut på nästan obefintliga skogsvägar för vi tänkte se om vi hittade tillbaka till en liten stuga vi var och tittade på när den var till salu för några år sen. Inte hittade vi den stugan heller. Efter ett tag sa jag att jag inte ville cykla så mycket längre för det är lätt att få punka på steniga skogsvägar. Vi cyklade lite till och så fick jag punka! Så dumt. Som tur var så var det nära till en kompis så jag gick dit och sambon cyklade hem och hämtade bilen.

Kommentarer
Postat av: Sia

Åh, vad irriterande det är med punka-tering!:-p Vilken tur att det ordnade sig och jösses vilket värsta varmvädret ni har!!! här är det sju plus... *burr*

2005-09-26 @ 12:38:37
URL: http://murkla.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0