Mördarväska och bilglass

Jag har en reklamryggsäck från Lasermax där sambon jobbar. Pappa tittade på den och frågade om det står Laserman på den. Bra PR!

Igår provade jag glassnyheten Ahlgrens bilar. Märklig sak som faktiskt smakade lite sega bilar men mycket syntet. Tycker inte att en liten pinne ska behöva kosta 11 kronor, så om det finns möjlighet köper jag helst lösglass. Snart måste de sätta upp glasskiosken på torget! Jag såg den minsann igår där den står alldeles ensam i ett industriområde.
 
Fick en ljusare blick häromdagen när jag såg en bil som det stod carglass på innan hjärnan hunnit översätta det till bilglas och inte glass.

Kommentarer
Postat av: Maria

låter som jättebra reklam... jag har inte vågat pröva Ahlgrens glassbilar ännu... Har annars en teori om att jag kan leva på glass fram till förlossningen. Det bllir väl bra?

2006-04-21 @ 17:38:15
URL: http://www.morellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0