Nasaleze, tack och pris!

Med april kommer knoppar och allergi. Det bästa jag träffat på hittills mot min rinnande näsa är Nasaleze som inte ens finns på Apoteket. Man köper det på hälsokostaffärer och sprutar in som pulver i näsan. Jag nyser och näsan rinner i alla fall, men inte riktigt lika illa som den brukar så här års. Så när jag har vitt pulver i näsan är det bara naturmedel... En gång provade jag och några vänner att dra upp druvsocker i näsorna. Vet inte vad vi ville uppnå med det, men det sved som eld.


Kommentarer
Postat av: david

hej
jag hittade dig via en sökning på google och ville bara tacka för de fina orden om min första skiva!
nu kommer det en ny, du kan höra första singeln lycklig på www.myspace.com/davidurwitz
hejhej

2006-04-06 @ 21:58:18
URL: http://www.davidurwitz.se
Postat av: Camilla

Hej Ylva! Tack för f-hälsningen. Jag blev jätteglad!

2006-04-07 @ 11:41:32
URL: http://lasdagboken.blogdns.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0