Stigmatisering och tjuvar och förvirrade lamm

Jag håller på att stigmatiseras. Har sår på högra handflatan och vänstra foten. Lite otippat för otroende mig.

Inatt vaknade jag av att jag skrek. Jag drömde att det kom en tjuv. Först såg vi att dörren stod öppen och så gick sambon ut i trapphuset. Då kom det in en man i lägenheten. Jag slängde en toarulle i huvudet på honom, men det hjälpte inte så mycket. Skulle ringa polisen men då kom han in till mig i köket och då skrek jag i panik.

Vi har ett otroligt sött lamm! Hon är ljus med bruna ben och brunt huvud med en ljus fläck på. Ögonen är stora och ständigt uppspärrade så hon ser ständigt förvånad ut. Hon har en rosa nos som ser ut som ett Y. Hon brukar följa efter mig och nafsa i mina knäveck, så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0