Teknikförbannelse

Jag tror att det vilar en teknikförbannelse över min familj! Särskilt mamma råkar ut för de mest otroliga saker. Mina föräldrar har varit här på besök och bott i stugan. Mamma ska alltid dricka te. Vi hade visserligen en inte alldeles pålitlig vattenkokare, men det är bara hon som kan få saker att explodera. Den hade gått sönder i handen på henne varpå pappa hade skrikit "- Vad gör du?" som om det var hon som gjorde nåt. En annan gång råkade hon få en dator att explodera. Samma sak då, nån frågade vad hon gjorde. "-Jag tryckte bara på bokstaven G". Sånt ska tydligen inte kunna hända men det gör det ju, och nästan uteslutande för personer som inte fattar nånting om teknik. Kanske tekniska personer på nåt sätt lyckas undvika idiotkrasher utan att veta om det? När jag envist hävdar att det är fel på en skrivare på jobbet kommer alltid datateknikern och får den att funka bara genom att titta på den.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hur var det nu med mailadressen? Är det fö[email protected] eller tvärtom? Ska maila och uppdatera dig, har hänt massor i mitt liv! :D kram

2006-04-21 @ 08:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0