Mera levande musik till mig!

Idag är jag en ylvader. Sambon tycker att jag låter som Darth Vader när jag försöker andas genom min förkyldtäppta näsa. Som tur är så är jag inte så sjuk så det hindrar mig från att göra roliga saker. Igår var jag och tittade på trädgårdsdagen på Gamla torg. Groupade lite på Klas från Klas Kapell, en ljungbygrupp som inte finns längre, och frågade om det fortfarande går att köpa deras skivor. Han sa att jag kan få en och det hoppas jag han kommer att fixa. Han verkade lite generad och sa att de är bättre lajv än på skiva, men det är ju inte ofta man får höra honom lajv. De andra musikanterna var en duktig tjej från högstadiet som sjunger covers och en kille som är sjutton som sjöng så jag trodde att det var en Winnerbäcklåt jag aldrig hört, men han hade skrivit den själv, jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0