Om att välja sina grannar

Nu när vi har chansen vill vi välja våra grannar själva. Det lite jobbiga är att vi har ett par som är här och tjatar hela tiden och vi vill inte hyra ut till dem. Jag vill ha någon som är trevlig eller åtminstone inte stör på något sätt. De här verkar i och för sig hyggliga, men jag vill inte ha ett ungt rökande par som planerar att skaffa barn. Lägenheten är liten och passar för en eller två personer. Vi får nog säga det här med rökning som skäl, eller att vi har tänkt hyra ut till någon annan. Eller sälja lägenheten dyrt, så slipper vi vara hyresvärdar. Jag har lite svårt att tänka mig mig själv som hyresvärdinna. Om någon kommer och säger att det är stopp i avloppet och inte sambon är hemma? Då blir det dyrt!

Kommentarer
Postat av: Lilldjuret

Hej Ylvis!
Klicka på länken och svara på detta och skriv i din blogg också. Kul grej.
Kram!

Postat av: Ylva

Men för guds skull, hur många gånger har jag sagt åt dig att inte kalla mig Ylvis? Ska se om jag kommer på fem boknördar nu när du tagit en av mina vänner redan.

2006-08-04 @ 15:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0