Hähähä

säger brorsans ettåring när han får paket. Han är så himla söt! Jag har knappt aldrig sett en unge som är så go och glad jämt. Igår gick han fram och tillbaka i vardagsrummet med en ljusstake och tyckte det var jättekul. Tyvärr är hans storebror inte riktigt på samma ljusa humör. Han verkar vara inne i en surperiod nu men julklapparna var roliga såklart.

Jag har varit hos föräldrarna i fyra dagar nu och bara träffat släkten. Eftersom jag åker hem en eller två gånger om året brukar jag försöka få kompisarna härifrån att också vara här. Men de har hittat andra ställen att fira jul på.

Idag blir det maratonresa igen. Från 13.36 till 21.15 och sedan ska jag förhoppningsvis vara framme i Östersund där jag ska hälsa på en gammal kompis som gick i min klass på folkhögskolan i Stöllet 95-96. Hon har flyttat runt lite men är tillbaka i Östersund där jag har som tradition att hälsa på i mellandagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0