Hitler och innebandy

Det är uppfriskande med elever som säger oväntade saker. Jag fattar inte var de får allting ifrån. Jag får frågor som "Har ni utklädningskläder här? Jag ska vara Hitler." och "Vill du vara vår nya innebandytränare?". Det var en som frågade What´s up? men så sluddrigt så det bara var wasup och fick säga det en fyra-fem gånger och så förklarade han; det betyder "Hur är läget?".

Slut på bondesåpan. Eller, det ska tydligen vara ett avsnitt till där de är på utlandsresa, de nya paren. Jag misstänker att Mickebonden kommer att fria för enligt Aftonbladet ska de gifta sig och det lät väldigt misstänkt ett frieri i avslutningen igår. Alltså, va? De träffades i somras och kan inte ha hunnit umgås särskilt mycket. Själv har jag gjort ett elakt experiment. Jag fick erbjudande om att registrera mig gratis till en singelsajt. Nu har jag fått napp från en kille som bor nära och kände mig tvungen att avslöja mig. Jag var bara nyfiken på hur det går till. Parship heter sidan och är nog inte alls dum för singlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0