Jullov

Ah, jullov! Vi hade avslutningsfika men fick inga julklappar igår utan eventuella pengar som finns till det ska gå till stipendier för eleverna. Ja, det kan de väl få.

Igår blev jag övertalad att följa med till stugan för att titta på min förejulpresent som inte går att flytta på. Det var en julbock i grangrenar. Tacksam så länge jag inte får en äkta bock igen... Den här kanske kan bli rondellbock efter jul? Har ni sett några rondellhundar? Det ska finnas här i stan men jag har inte sett till några.

Ikväll kommer svärföräldrarna hit på middag. Det blir lammstek och så håller jag på att göra äppelpaj. Runkarpslamm och Runkarpsäpplen ska vi servera med stolthet. Tyvärr har vi ingen potatis kvar så det får bli köpt.

Kommentarer
Postat av: Mats

Lyllos...
Jag ska jobb i fyra timmar till innan jag går in i ledighetskoman.
kram och God Jul önskar Mats

2006-12-20 @ 14:39:52
URL: http://www.kakapo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0