Att göra roliga saker

Jag hade tänkt att mest blogga roliga saker men det är lite svårt ibland. Har ordinerat mig själv att göra saker jag tycker om och igår gick det väldigt bra. Vi tog en promenad till älgparken där vi klappade älgar på nosen och matade dem med sockerbetor. Visst är det knäppt att ha älgar inhägnade men jag tror att de har det bra. En älgko smaskade så det blev älgslem i hela handen på mig! Sen åkte vi på en urgammal träkälke som vi köpt på Annas kuriosa. Det har inte gått att åka på den förut för den har medar som en spark och skär igenom om det inte är is. Nu har de kört med skogsmaskiner så det är stora knaggliga spår. Vi åkte ned för backen till grannarna och det gick så fort att vi trillade av ett par gånger. Otroligt kul! På kvällen var vi hemma hos en kompis och käkade innan vi invigde nya Harrys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0