Att shoppa sig i koma

Jag har just satt min väninna på bussen efter att vi gått i affärer i fyra timmar, och bara i Nordstan. Har hittat en topp jag inte köpte på Indiska i Borlänge på mellandagsrean för att den var liten. Här fanns den i large och dessutom fick man två plagg för priset av ett, så jag fick en annan topp gratis. Har också handlat en boa för halva priset, så nu måste det bli fler glamfester.

Sitter på centralen i Göteborg och väntar på att en annan kompis ska komma och fika med mig. Hoppas hon inte måste gå på rea. Varför har jag inte fler garderober? Jag vill ju inte slänga några kläder. Att jag inte använt ett plagg på tio år betyder inte att jag aldrig mer kommer att ha det. Tror jag. Jag pendlar i vikt så jag måste ha jeans med midjemått mellan 31 och 34 tum. Jag har kläder från storlek 36 och uppåt. Har åtminstone ett BMI under 25 så jag räknas inte som överviktig.

Vet inte om det gick särskilt vilt till i sängen häromnatten, eller om fingrarna faktiskt har krympt, men jag råkade tappa förlovningsringen mitt i alltihopa så vi var tvungna att avbryta... Okej, ringen var stor från början, men lite roligt är det ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0