Gym och getter (schysst allitteration!)

Jag tränade på gymmet igår för första gången på en månad. Har fixat årskort där så nu är det bara att träna. Det känns i vaderna idag men jag ska minsann strax dit igen. I stället för den vanlige gyminstruktören hittade jag vår datateknikers fru där. Hon gick omkring och tokpeppade alla. När jag satt och segade i roddmaskinen för att jag bestämt mig för att träna i 90 minuter och precis var på väg hem sa hon att jag skulle ta i mer och snabbare. Hej och hå. Hon är för övrigt från Hedemora från början, lustigt.

På gymmet tittar man på TV, oftast på fyran utan ljud eftersom det är stereo på samtidigt. Då får man se saker man inte brukar titta på annars. Igår var det ett fånigt program som heter Alla älskar Raymond. Roligt blev det när familjem besökte en djurpark och en kille blev stångad av en get. När han skulle ge igen kom en djurskötare och undrade vad han sysslade med. Att geten började trodde inte skötaren. "Getter börjar aldrig med nåt!". Det var det osannaste jag hört på länge! Är det nåt vår getabock gör så är det att börja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0