Saker man inte säger

Idag kom snygga säljaren på besök igen. Jag lät kollegan snacka med honom och bestämde mig för att inte lägga mig i, eftersom jag brukar vilja köpa en massa dyra saker av honom. Plötsligt fick jag långa öron när han sa: "Det här musarbetandet, gillar ni det?" Jag dök snabbt ned i en katalog och var extremfokuserad på den.

När jag var med en kompis på berättarcafé hände nåt traumatiskt för henne. Hon ville inte att jag skulle berätta det men nu pratar hon om det själv så då kan jag också göra det. (Säg till så tar jag bort det!) En dam sa till mig: "Det här kanske är ofint att fråga, men har du tagit med dig din mamma?". Kompisen är åtta år äldre än jag och har åldersnoja så det räcker.

Träffade en knasig granne idag som pratade osammanhängande och berättade om ett par han träffat som stammade båda två: "De måste ha träffats på stamfiket".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0