Värdens nyår

Några roliga saker som vår värd på nyår kläckte ur sig.

"Ibland undrar jag vad som snurrar i ditt huvud?" Detta sa han till sin stora ohyfsade hund sekunden innan den gick rakt fram till mig och nosade mig i skrevet...

"Men, va fan, har du också sovit över här?" Sagt till värdinnans bror som plötsligt befann sig i deras kök och såg ut som om han kom utklivande ur kylskåpet. Ingen hade märkt att han kom. Vi hade väl inte så där blixtsnabb uppfattningsförmåga nån av oss på nyårsdagen.

"Ja, jag ska vara vaken tills du berättat klart!... Zzzzz..." Min sambo skulle berätta en dålig historia som han tyckt var för snuskig för att berätta tidigare under kvällen. Vid tvåtiden när det bara var vi ,som skulle sova över, kvar kom han på att han skulle berätta. Då somnade värden. För övrigt var det en väldigt dålig historia.


Kommentarer
Postat av: Jens

Man skulle inte kunna få höra den där historien?

2006-01-02 @ 20:14:19
URL: http://jens.blogg.se
Postat av: Ylva

Nä, har redan förträngt den. Tror bara den var rolig på vittarydsdialekt, som sambon fått höra den.

2006-01-03 @ 19:52:51
URL: http://yfronten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0