70 meter tårta

Idag har jag varit och firat att Ljungby fyller 70 år. Gratis tårta på Stora torget. Tyvärr var det inte en 70 meter lång tårta som jag trodde det skulle vara, utan uppdelat i enmetersbitar. Och så har affärerna specialerbjudanden och jag har köpt jeans, mascara och en galen skjorta med små drakar på (till sambon, som kanske kommer att försvinna i XL, men det var den enda som fanns kvar).

Inatt sov vi i stugan och drack sådant som var äckligt. Vi hade små slattar kvar av konstiga saker som blev ännu konstigare när vi blandade, som gammal avslagen läsk, martini och gin.

Kommentarer
Postat av: Mifflan

Ett sån't fusk!
70 meter skall väl vara 70 meter i ett sträck!

2006-06-10 @ 22:28:51
URL: http://mifflan.blogsome.com
Postat av: Ylva

Ja, visst var det fusk! Jag tycker inte ens om prinsesstårta men hade liksom bestämt att jag skulle ha.

2006-06-11 @ 21:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0