A good weekend in own dust

Kolla den här sidan: http://www.thebigword.com/FreeMachineTranslation.aspx . Jag bad den översätta "en bra helg i egen damm". Helgen var verkligen riktigt bra! I lördags hade jag årets premiärbad i dammen. Sååå skönt att simma runt naken där, men vi har lite väl mycket grodyngel nu. På lördagkvällen grillade vi hos vänner och cyklade hem halvett på natten. Igår åkte vi på utflykt till bilkyrkogården Kyrkö mosse i Ryd. Ett fullständigt absurt ställe. Liksom fint och fult på samma gång, med mängder av riktigt gamla bilvrak. På vägen hem sprang vi genom IKEA och var på Traryds djurpark. Eftersom vi lider getbrist nu tittade vi särskilt på en alldeles ny killing som var vit med ett svart streck längs ryggen och alldeles galet söt. På kvällen var vi i stugan, grillade, solade och badade. Jag somnade på bryggan och idag ser jag fejkad ut med den här rödbrännan tillsammans med mitt blekta hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0