Att vara för rolig

Jag är för rolig. Det är ingen som förstår mig. Min bror har lite samma problem, han är ännu roligare. Jag känner mig som en lightversion av en idiot savant. Såg en dokumentär häromdagen med en sådan, den verklige Rainman. Han lagrade en massa saker i hjärnan och det var bara hans pappa som kunde hänga med och förstå vad han menade. Jag och en kompis på gymnasiet satt ofta och länge i hennes föräldrars garage och undrade varför vi aldrig träffade några killar. Kanske för att vi var för roliga? Eller för att vi satt i hennes föräldrars garage där den ende som kom in var hennes pappa som försökte smygröka...

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är vårt gemensamma problem, folk förstår sällan hur kul vi är...
Fast nu är jag mest sömnbristosammanhängande

2006-06-09 @ 23:39:23
URL: http://www.morellens.blogg.se
Postat av: Ylva

Synd att man inte kan vara så rolig så man får betalt. Vi var ju roligare än alla på scenen tillsammans på melodifestivalgenrepet.

2006-06-10 @ 13:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0