Fit sliq och Kolahallon

Den länken jag tipsade om funkade inte, men jag tror att det var den andra juni som Aftonbladet hade nyheten om H&M:s nya jeansmodell Fit Sliq. De hade inte tänkt på att det blir lite olyckligt på svenska...

Jag älskar glass och jag älskar choklad så kombinationen borde vara perfekt, men jag kan faktiskt bli lite less på alla chokladglassar. Ibland vill jag ha en kall läskande glass för att det är tokvarmt. GB har mest choklad- och isglass i sortimentet. Jag vill ha mera fruktglassar och sorbeter. När jag var liten hade Hemglass en fantastiskt god glass som hette Kolahallon. Bara en sådan sak, att inte döpa den till något fånigt på engelska eller efter någon dryg seriefigur. Det var precis det, en glass med kolasmak och hallonöverdrag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0