Konferensresa

Nu är konferensresan avklarad. Igår messade jag en kompis: "På konferensresa till Markaryd. Glassigt va?" Han svarade: "E i Berlin". Tja, det smäller väl högre om man är intresserad av fotboll men faktiskt var det länge sedan jag hade så roligt som igår! Med väldigt låga förväntningar kunde jag nästan bara bli glatt överraskad. Jag har blivit placerad med mediaprogrammet vilket betyder att jag ska vara med på deras konferenser och det tror jag blir bra. De är bara tre stycken och väldigt trevliga människor som jag delade ett litet hus med. Jag var rädd att det skulle lekas förnedrande och fåniga lekar men det var ganska lindrigt. Det visade sig att jag är en jävel på att fånga mugghållare med fiskespö vad jag nu ska med denna min nyfunna talang till? Höjdpunkten var annars underhållningen på kvällen. Party Providers spelade, ett coverband som alltid får till en fantastisk stämning. Det var så härligt avslappnat på dansgolvet där jag kunde dansa runt osminkad och barfota utan att det var det minsta konstigt. Lycka! Dansade till exempel med en äldre lärare för att jag kände att han luktade Davidoff cool water, herrparfymen som alltid golvar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0