Nationaldagsfirande

Jag kom aldrig iväg till hembygdsparken där jag hade tänkt äta våffla för att fira nationaldagen. I stället tittade jag på när sambon badade i vår damm och konstaterade att det såg väldigt kallt ut! Sedan hjälpte vi en kompis att flytta. Jag tycker att det är häftigt med en ensam 31-åring som låter bygga nytt hus. Riktigt fint blir det, med ljust trägolv i hela huset. Inte för att jag hjälpte till så mycket eftersom det mest var tunga och otympliga saker som sängstomme och jätte-TV, men jag förtjänade ändå en rejäl bea-pizza efteråt.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hej! Förlåt för att jag aldrig svarar på dina sms! Det lustiga är att du alltid skickar dem på morgonen när jag sover så jag glömmer bort det sen när jag går upp. Har dåligt med pengar på mobilen också. Ska maila sen med uppdatering, är ju så dålig på att blogga...Kram!

2006-06-07 @ 23:55:23
Postat av: Ylva

Hm, jag messar mellan 7 och 9 på morgonen för att det är gratis ju.

2006-06-08 @ 19:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0