VM-kringkringsnack

Jag är aggressivt ointresserad av fotbolls-VM men tycker att det kan vara kul snack runt omkring. En fotograf på DN har utsatts för att bli uppringd mitt i natten av någon slags värdperson som frågat om hon ville träffa en spelare från Paraguay. Mest intressant för mig är att tjejen är från Hedemora och att vi tränat volleyboll ihop.

Hiphopbandet Frotté är också från Hedemora. Min gamle granne från radhuset där vi bodde när vi var små är med där och nu har de gjort en alternativ VM-låt som heter Krossa dem. Enligt Smålänningen är den för tungfotad för att nå över sina egna anklar. Jag tror inte att jag skulle gilla den låten. Är det någon som hört den?

Kommentarer
Postat av: Ylva

Info för Hedemorabor. Det här var kändispoäng! Då kan jag sätta ut namnen. Emelie Asplund och Johan Fyrk. Jag har för mig att båda är födda -76.

2006-06-06 @ 09:53:49
Postat av: MokN

låten var helt ok, inte jättebra.. och i tv4, så var dom riktigt trist på scen, men låten var ok.

2006-06-07 @ 23:36:01
Postat av: Ylva

MokN, en ny människa, tror jag. Vad roligt! Och kul att gamle grannen varit med på TV4.

2006-06-08 @ 19:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0