Ätdagar

Jag har svikit mig själv och ätit en semla. Grejen är att jag inte ens tycker om semlor och i år hade jag verkligen tänkt att jag skulle undvika dem. Men så fanns det en hel drös på jobbet som en gammal rektor kommit dit med och då kände jag mig tvungen att ta en. Den var hemgjord men inte särskilt god. Jag gillar helt enkelt inte kombinationen bröd, grädde och mandelmassa.

Sambon hade hört nåt om internationella pannkaksdagen nyligen, men när jag googlade det verkar det vara den 28 februari och det gick mig helt förbi. Jag kom på igår att jag ville ha pannkakor, men det var sent på kvällen så det fick vänta tills idag. Köpte en ny god glass från GB som hette nåt med greek yoghurt och honung och åt på pankisarna, smarr!

Inte fick jag några våfflor på våffeldagen heller. Det är dåligt av mig att inte äga ett våffeljärn antar jag. Våfflor är bland det godaste jag vet! Helst ska man sitta utomhus och äta dem.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhhhhhh! Pankisar vill jag också ha, Nyss!

2006-03-31 @ 17:22:33
URL: http://www.morellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0