Famla efter halmstrå

Nej, jag kan inte låta bli att blogga det här! Jag hörde plötsligt ett skratt inifrån duschen häromdagen. Där inne stod sambon som hade kommit på varför det kliade på snoppen. Han hittade ett grässtrå där. Man kan få in hö lite varstans när man matar fåren.

Igår var vi på Harrys och jag gick ut med min nya korsett för första gången. Det kändes lite avklätt bland alla påklädda människor, men jag tänker inte använda den enbart som underklädsel. Snyggt är det men det blev smått farligt för en av bågarna började sticka ut, så jag ska ta och göra en insats med nål och tråd nu.


Kommentarer
Postat av: Maria

Mata fåren... skyll på det - ni har säkert provat höstacken ;-)

2006-03-18 @ 22:13:07
URL: http://www.morellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0