Vaginadagen

Idag är det Vaginadagen. I Stockholm kan man gå på olika föreläsningar.
http://www.rfsu.se/v-day.asp

Jag vet inte om det uppmärksammas så mycket på andra håll i Sverige. Ska ut och shoppa i Göteborg och se om apoteket rear tamponger eller nåt. Igår var jag på Kondomeriet och handlade en skojig present till en kompis. Jag och väninnan tittade ett tag på en gullig grön larvdildo men den kostade över 400 så det kändes lite häftigt för att ge sig själv på Vaginadagen.

Vi var ett bedrövligt dåligt sällskap för att gå i affärer. Jag med min stora ryggsäck och hon med sin gravida mage. Jag höll på att dänga väskan i ansiktet på en kille när jag skulle luta mig bakåt och plocka ned en bok från en hög hylla. Vi blev på ett odrägligt bra humör och allt blev roligt. Till exempel tyckte kompisen att det var olämpligt när hon gav mig en stor godisbit och jag utropade "Oj, den är stenhård! Nu får jag att pyssla med ett tag!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0