Hur att göra sig av med gamla ragg

Pratade med en kompis om en gemensam kompis till oss som har det väldigt besvärligt med en massa gamla ragg. Hon tycker att det är så pinsamt att träffa dem, fortfarande efter flera år, så hon undviker ställen där de kan tänkas dyka upp. Sedan tittade jag in i kompisens bil och såg en massa stora oformliga plastsäckar. "-Aha, så det är så du gör med obekväma killar?..." Hon påstod att det var nya vinterdäck men det undrar jag.

I protest mot alla omotiverat avklädda tjejer i melodifestivalkvalet igår röstade jag på finska Lordi, med fantastiska monsterdräkter som det tar fem timmar att komma i. Det är ändå ingen som bryr sig om musiken längre.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hejja finland! Jag orkade inte titta på kvalet igår men Lasse zappade förbi när polens bidrag kom - det var imponerande grönt hår där!

2006-05-19 @ 14:08:15
Postat av: Haydee

Jo, det är många som bryr sig om musiken. Och det är just därför så många röstar på Lordi. De är så trötta med att lyssna samma typ av musik år efter år. Men men.. rösta gärna imorgon med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0