Dojan

Igår var en bra kväll. Vi började med att äta gott grekiskt. Varför sluta gå på restaurang när man kommit till Sverige igen? Hm, för att det är ganska dyrt här. Sedan skulle vi gå på Sticky Fingers men då var det så sent att det inte var gratis inträde längre och vi valde näraliggande Dojan i stället. Där var det halloweenparty och coverbandet Stereo (www.stereolive.se) spelade. Först var det inte alls många människor där, men en man som hette Bertil gjorde djupt intryck. När jag ignorerade honom presenterade han sig för min killkompis och pratade helt osammanhängande om att det var bråkigt. Vi förstod inte alls men hade väldigt roligt åt honom. I kö till bankomat pratade jag med en kille som kände en kille från Ljungby som han gjort lumpen med. Jag vet inte vem det är men fick beskrivningen att han ser ut som en hammarhaj och det ska jag kolla upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0