Jag är överallt

Idag kom läsdagen äntligen med i Smålänningen, nästan en vecka senare, sidan åtta med foto på alla utklädda.

Det står om läsdagen på kommunens hemsida också; www.ljungby.se under nyheter till höger.

Och igår fick jag äntligen fotokatalogen. Terminen är ju nästan slut. Jag ser lite lagom förvirrad ut som man gör när man tagit av sig glasögonen och inte ser mer än en decimeter.

Idag kom det in några tjejer och intervjuade mig och filmade till ett projekt de hade på bilden. Det handlade om kärlek vid första ögonkastet som jag tror på och så berättade jag om när jag fick syn på sambon första gången och hans vackra ögon. Det krävdes lite övertalning från min sida men jag såg ju att det var en trevlig kille. Jag vill gärna tro det i alla fall, att man kan bedöma någon vid första mötet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0