Bögfilm och ögonbrynsfnatt

Igår var jag hos en kompis och såg film. Vi hade länge tänkt hyra bögfilmen Brokeback mountain innan det blev av. Jag tyckte inte den var så fantastiskt fantastisk som alla recensenter. Blev förbryllad över hur själva homosexet gestaltades. Det var kolsvart och så fick man bara se att en kille tog av sig jackan och så sa den andre "vad gör du?" och sedan hörde man en massa muffliga ljud. Visst var det vackra vyer och en väldig massa får (men får kan jag titta på på ranch Runkarp) och välspelat och fascinerande att se Heath Ledger och Jake Gyllenhaal som homos, men filmen kändes väldigt lång med sina två timmar och då är det inte riktigt lyckat.

MItt ena ögonbryn har fått fnatt. Närmast näsan står det liksom rakt upp. Det har det gjort i ett par dagar och jag vet inte hur jag ska få ned det igen. Ska jag behöva börja plocka dem? Det har jag bara låtit göras en gång, för att tjejen som färgade dem på salong tjatade så. Jag tycker det är fint med stora mörka bryn, men de ska inte dra iväg åt olika håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0