Frossa i München

Ett tyskt tangentbord och bokstäverna sitter inte pü samma ställen som jag är van vid... Flög första klass hit och dü vill jag utnyttja saker som att man für äta gratis i lounchen. Fast det var inget gott att dricka vin mitt pü dagen. I Tyskland kan man äta och dricka gott och ganska billigt. Jättelycklig blir jag när jag für äta glass utomhus halvelva pü kvällen. Och sitta ute pü Marienplatz sent pü kvällen utan jacka. Vi har süklart varit pü Hofbräuhaus som man müste i München. Där drack jag vin i stället för öl. Och sü har vi varit pü Hard Rock Café. Det känns inte sü exklusivt längre men nu har jag varit pü Hard rock i Reykjavik, Madrid, Göteborg och München. Och sü har vi naturligtvis gütt, gütt och gütt. Hm, jag undrar hur man gör priclar över A pü den här?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0