Köpt stickeklänning

Var ute på stan och letade stickeklänning nu när jag kommit på mitt behov. Svårt att få tag i i lilla Ljungby. fanns inte på Johnssons, JC, Kappahl eller Lindex. Men Vero Moda hade EN kvar, en röd, ganska lång jättefin som kostade 400. Det var vad jag behövde. Kanske fortfarande behöver en grå, det får jag se ifall jag springer på en.

Idag kom sambon ihåg att det är tio år sedan jag såg honom första gången. Egentligen var det efter midnatt, alltså den 27 vi träffades, men jag tycker fortfarande att det räknas från den 26 för att det liksom var den kvällen jag gick ut. När jag vaknade och gick ut i köket i morse låg det ett får på köksbordet, något slags kudde, och alla som känner oss vet hur fårfixerade vi är, och en chokladask. Mmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0