Hostsagan

Ikväll är det kulturfestival i Växjö och jag ska inte dit. Kolla www.hostsagan.se. Jag ville åka och se Eldkvarn men nu har de tagit fasta på detta med hostsaga och ställt in. Både Plura och jag har ont i halsen. Sambon ringde och meddelade mig detta, i alla fall om Plura. Vi är inte sugna på att se Dan Hylander i stället. Blev lite sur när han frågade om vi ska äta något idag. Jag har inte planerat något eftersom jag tills alldeles nyligen trodde att jag skulle åka till Växjö och äta där. Ska nog vara hemma ikväll och försöka vila så jag blir frisk till helgen när jag ska till Göteborg.

Kommentarer
Postat av: Maria

Bli frisk genast! Jag vill inte byta förkylning med dig den här gången.

2006-09-20 @ 16:23:40
URL: http://www.morellens.blogg.se
Postat av: Ylva

Har inte tid att vara sjuk, här ska inte bytas några sjukor alls!

2006-09-20 @ 18:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0