Martin Stenmarck provocerar mig!

Jag vill tycka om Martin Stenmarck. När han är med i Rhapsody in Rock och gör musikaler är han otroligt proffsig och har sådan utstrålning så alla tjejer bara sitter och kvider. Jag tyckte om den utskällda schlagervinnarlåten Las Vegas. Men vad har hänt nu då? Jo, Martin har gjort en skitdålig låt som heter Sjumilakliv. Han sjunger att han inte kommer hem ikväll, så vi ska ta farväl, utav hjärta och själ. Trams, heller. Jag trodde först att det var Magnus Carlsson, före detta Barbadossångaren. Sambon fick också bögkänslor av låten och när jag sa att han har tjej och två barn, så hävdade han att det inte spelar någon roll, Martin har bara inte kommit ut ur garderoben än.

Kommentarer
Postat av: Pibben

Hahaha, lysande!

2006-09-30 @ 15:01:07
Postat av: Maria

Den har jag missat, finns altså fördelar med att aldrig höra på radio längre?

2006-09-30 @ 21:49:36
Postat av: kerstin

Haha! Bara att hålla med! Sjumilakliv är verkligen inte bra. Har du hört nödrimmen, typ "jag vill kasta loss, och lära mig slåss" (det finns värre exempel!)?! Har låten ens någon mening?

2006-10-01 @ 19:34:05
Postat av: Ylva

Jag läste att Jonas Inde har skrivit texterna till nya skivan. Varför då? Han ska nog göra andra saker. Dessutom verkar det vara en helt obegriplig video där Martin rakar av sig håret, tatuerar sig, boxas och träffar en call girl. Jag fattar ingenting!

2006-10-02 @ 19:48:49
Postat av: Pernilla

Mycket bra skrivet! Håller med till fullo, men är det inte en viss 'angreppskänsla' över det hela? :P

2006-10-26 @ 14:08:48
Postat av: Ylva

Menar du att jag gör personangrepp? Ja, jag kan förtydliga att det inte är bögar jag har något emot utan bara den här fjolliga stilen.

2006-10-26 @ 16:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0