Om att aldrig vinna

Pratade med en kompis som aldrig vinner något om hennes förvåning när hon vann en klosterweekend i Vadstena. Jag vinner heller aldrig men brukar inte vara med i tävlingar så det är inget konstigt. Men så fick jag ett mail från O´Learys som lottat ut plånböcker till några Ulfar och Ylvor som hade namnsdag igår. Gissa vem som vunnit?

Igår var jag och en kompis på bio i Växjö. Vi såg Music and lyrics med Hugh Grant. Söt och rolig film. Jag tycker fortfarande att han är så galet charmig den där grånande engelsmannen.

Kommentarer
Postat av: Elon

Man KAN vinna. ;o) Tack!!!
Hugh Grant är väl mest söt när han är förvirrad, och det är han ju ganska ofta.

2007-04-13 @ 10:48:02
Postat av: Ylva

Han har ett leende som jag skulle göra vad som helst för att locka fram... Avsugning i baksäte?... Eller, eh...

2007-04-14 @ 09:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0