Rickard Herrey och jag

Igår hade vi personalfest, det var mest lärare och så jag, nästan 60 personer. Mycket trevligt och roligt! Jag får nog ändra mitt jag-står-under-inga-omständigheter-på-scen till det-KAN-hända-att-jag-står-på-scen. Vi hade en tävling där bandet Paddington spelade intron och så skulle man så snabbt som möjligt resa sig och sjunga låten. Vi hade en skitduktig tjej i vårt lag och vann tävlingen tillsammans med ett annat lag. Priset blev att båda lagen fick gå upp på scenen och sjunga Diggiloo-Diggiley med bandet. Nu var vi ungefär femton stycken men i alla fall! Det verkar vara något med den låten, det var den jag råkade sjunga på en annan personalfest med karaoke. Bengan i Paddington är även med i Rockom som sjöng låten med själve Rickard Herrey förra veckan. Det betyder ju nästan att jag har sjungit med Rickard! Dessutom har jag dansat fågeldansen och pardansat med flera lärare fast jag varnade dem att jag verkligen inte kan dansa. En är så snäll och säger att det är mannen som för och om det inte går bra är det hans fel. Hehe, stålhätta till alla män som ska dansa med mig, säger jag bara...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag trodde det var "jag ställer mig bara på scen om det inte är meningen att jag skall vara där" ;-)

2007-08-25 @ 10:41:36
Postat av: Ylva

Maria? Ja, så kan vi säga, jag står bara på scen oplanerat och hellre framför bardisken än bakom...

2007-08-26 @ 21:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0